חוף השרון יום ב' - מערכים
בכיתה
מערך חד-ממדי:
א. מהו מערך
ב. כיצד מצהירים על מערך
ג. כיצד מבצעים השמה של ערכים לאיברי המערך
ד. הצהרה על מערך והשמת ערכים לתוכו בשורת פקודה אחת
ה. לולאה לקליטת 5 ציונים מהמשתמש למערך בשם arrGrades
ו. כתיבת פעולה המקבלת מערך-שלמים ומדפיסה בשורה אחת את ערכי כל איבריו.
ז. כתיבת פעולה המקבלת מערך-שלמים ומאתחלת את כל איבריו לערך 0.
לבית
1. ראו הסרטונים 800 עד 820 בדף 'וידאו' בנושא מערכים חד-ממדיים.
2. בצעו התרגיל הבא:
א. כתבו תכנית הקולטת 5 ציונים למערך ציונים מטיפוס שלם.
ב. חשבו והדפיסו את הציון הגבוה ביותר.
ג. חשבו את סכום 5 הציונים.
ד. חשבו והדפיסו את ממוצע הציונים.
ה. צרו פעולה המקבלת מערך-שלמים ומדפיסה את כל איבריו.
ה. צרו פעולה המקבלת מערך-שלמים ומאתחלת את כל איברים לערך 0.
מערך חד-ממדי:
א. מהו מערך
ב. כיצד מצהירים על מערך
ג. כיצד מבצעים השמה של ערכים לאיברי המערך
ד. הצהרה על מערך והשמת ערכים לתוכו בשורת פקודה אחת
ה. לולאה לקליטת 5 ציונים מהמשתמש למערך בשם arrGrades
ו. כתיבת פעולה המקבלת מערך-שלמים ומדפיסה בשורה אחת את ערכי כל איבריו.
ז. כתיבת פעולה המקבלת מערך-שלמים ומאתחלת את כל איבריו לערך 0.
לבית
1. ראו הסרטונים 800 עד 820 בדף 'וידאו' בנושא מערכים חד-ממדיים.
2. בצעו התרגיל הבא:
א. כתבו תכנית הקולטת 5 ציונים למערך ציונים מטיפוס שלם.
ב. חשבו והדפיסו את הציון הגבוה ביותר.
ג. חשבו את סכום 5 הציונים.
ד. חשבו והדפיסו את ממוצע הציונים.
ה. צרו פעולה המקבלת מערך-שלמים ומדפיסה את כל איבריו.
ה. צרו פעולה המקבלת מערך-שלמים ומאתחלת את כל איברים לערך 0.
תגובות
הוסף רשומת תגובה