אג'יאל - סיום מחלקות והתחלת מערך חד-ממדי

בכיתה

1. מענה על שאלות התלמידים בנוגע לתרגיל מחלקת Mercedes.

2. החומר למבחן שיהיה ב- 20.3.19 ביום ד' הוא על הנושאים הבאים:

    א. מחלקות - מימוש תכנית המבוססת על ממשק נתון של מחלקה והבנתו.

    ב. מערך חד-ממדי - יצירה, פעולת אתחול המערך, פעולת הדפסת המערך, פעולת השמה בכל תאי המערך.

    ג. כל החומר הקודם: כולל תנאים (if), לולאות (while, for) וכו'.

3. מערך חד-ממדי:
    א. מהו מערך
    ב. כיצד מצהירים על מערך
    ג. כיצד מבצעים השמה של ערכים לאיברי המערך
    ד. הצהרה על מערך והשמת ערכים לתוכו בשורת פקודה אחת
    ה. לולאה לקליטת 5 ציונים מהמשתמש למערך בשם arrGrades
    ו. כתיבת פעולה המקבלת מערך-שלמים ומדפיסה בשורה אחת את ערכי כל איבריו.
    ז. כתיבת פעולה המקבלת מערך-שלמים ומאתחלת את כל איבריו לערך 0.

לבית

1. ראו הסרטונים 800 ו- 810 בדף 'וידאו' בנושא מערכים חד-ממדיים.

2. בצעו התרגיל הבא:
    א. כתבו תכנית הקולטת 5 ציונים למערך ציונים מטיפוס שלם.
    ב. חשבו והדפיסו את הציון הגבוה ביותר.
    ג. חשבו את סכום 5 הציונים.
    ד. חשבו והדפיסו את ממוצע הציונים.
    ה. צרו פעולה המקבלת מערך-שלמים ומדפיסה את כל איבריו.
    ו. צרו פעולה המקבלת מערך-שלמים ומאתחלת את כל איברים לערך 0.

תגובות