חוף השרון יום ג' - מהו ממשק המחלקה, המתכנת כמשתמש במחלקה קיימת
בכיתה
1. מהו ממשק המחלקה, באמצעות הדגמה על מחלקת Turtle.
2. המתכנת כמשתמש במחלקה קיימת ויוצר ממנה אובייקט אחד או יותר.
3. הצגת פרויקט המשתמש באובייקטים ממחלקת Bucket.
4. הצגת הממשק של מחלקת Bucket.
5. תרגול מחלקת Bucket.
לבית
1. לפניכם בוחן בנושא מחלקת Point, ראו כאן.
הדפיסו אותו ורשמו את הפתרונות במקומות המיועדים לכך על דף הבוחן.
אתם אמורים לפתור את הבוחן על דף, שכן אין ברשותכם (עדיין) את מחלקת Point במחשב.
הביטו טוב בממשק המחלקה (הטבלה) וודאו שאתם מבינים כל מה שכתוב בו.
תוכלו להיעזר בפתרונות הבוחן כאן, אך הגיעו למצב בו אתם פותרים אותו נכונה מבלי להסתכל בפתרונות.
בהצלחה.
1. מהו ממשק המחלקה, באמצעות הדגמה על מחלקת Turtle.
2. המתכנת כמשתמש במחלקה קיימת ויוצר ממנה אובייקט אחד או יותר.
3. הצגת פרויקט המשתמש באובייקטים ממחלקת Bucket.
4. הצגת הממשק של מחלקת Bucket.
5. תרגול מחלקת Bucket.
לבית
1. לפניכם בוחן בנושא מחלקת Point, ראו כאן.
הדפיסו אותו ורשמו את הפתרונות במקומות המיועדים לכך על דף הבוחן.
אתם אמורים לפתור את הבוחן על דף, שכן אין ברשותכם (עדיין) את מחלקת Point במחשב.
הביטו טוב בממשק המחלקה (הטבלה) וודאו שאתם מבינים כל מה שכתוב בו.
תוכלו להיעזר בפתרונות הבוחן כאן, אך הגיעו למצב בו אתם פותרים אותו נכונה מבלי להסתכל בפתרונות.
בהצלחה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה