אג'יאל יום ו'
בכיתה
1. חזרה ומענה על שאלות.
2. הדפסת המתחלקים ב- 4 ללא שארית בטווח המספרים 1-100.
3. הדפסת התלת-ספרתיים שספרת העשרות שלהם היא 3. (במקרה של תלת-ספרתיים, הטווח הוא 100-999).
4. ההדפסת התלת-ספרתיים שספרת האחדות והמאות שלהם זוגית.
5. לולאה לקליטת מספרים שלמים חיוביים עד לזקיף 1-.
5. א. הדפסת המספרים הזוגיים שנקלטו. (בתרגילים השנה, הכוונה בקלט היא לערך שהוקלד על-ידי המשתמש).
5. ב. חישוב סכום כל המספרים שנקלטו מהמשתמש והדפסתו. (הזקיף 1- לא נחשב לאחד המספרים שנקלטו מהמשתמש).
5. ג. חישוב סכום כל המספרים הזוגיים שנקלטו מהמשתמש והדפסתו.
5. ד. חישוב ממוצע כל המספרים שנקלטו והדפסתו.
5. ה. מציאה והדפסה של המספר הגבוה ביותר שנקלט.
בבית
קראו בספר העמודים בנושא הלולאה while עד לסיום הפרק העוסק בזקיף.
קראו גם את התרגילים הפתורים וודאו שאתם מבינים אותם.
כל דבר שלא הבנתם מהספר, הכינו לגביו שאלות בכתב.
ודאו שאתם שולטים בתרגילי הכיתה 1-5, כולל כל הסעיפים של תרגיל 5.
עברנו על תרגילים אלו בכיתה תוך מענה על כל שאלותיכם.
תזכורת: הקפידו להגיע לשיעור בזמן.
בשיעור הבא - ביום ב', ה- 26.11.18
מבדק שיעורי בית + ציון.
1. חזרה ומענה על שאלות.
2. הדפסת המתחלקים ב- 4 ללא שארית בטווח המספרים 1-100.
3. הדפסת התלת-ספרתיים שספרת העשרות שלהם היא 3. (במקרה של תלת-ספרתיים, הטווח הוא 100-999).
4. ההדפסת התלת-ספרתיים שספרת האחדות והמאות שלהם זוגית.
5. לולאה לקליטת מספרים שלמים חיוביים עד לזקיף 1-.
5. א. הדפסת המספרים הזוגיים שנקלטו. (בתרגילים השנה, הכוונה בקלט היא לערך שהוקלד על-ידי המשתמש).
5. ב. חישוב סכום כל המספרים שנקלטו מהמשתמש והדפסתו. (הזקיף 1- לא נחשב לאחד המספרים שנקלטו מהמשתמש).
5. ג. חישוב סכום כל המספרים הזוגיים שנקלטו מהמשתמש והדפסתו.
5. ד. חישוב ממוצע כל המספרים שנקלטו והדפסתו.
5. ה. מציאה והדפסה של המספר הגבוה ביותר שנקלט.
בבית
קראו בספר העמודים בנושא הלולאה while עד לסיום הפרק העוסק בזקיף.
קראו גם את התרגילים הפתורים וודאו שאתם מבינים אותם.
כל דבר שלא הבנתם מהספר, הכינו לגביו שאלות בכתב.
ודאו שאתם שולטים בתרגילי הכיתה 1-5, כולל כל הסעיפים של תרגיל 5.
עברנו על תרגילים אלו בכיתה תוך מענה על כל שאלותיכם.
תזכורת: הקפידו להגיע לשיעור בזמן.
בשיעור הבא - ביום ב', ה- 26.11.18
מבדק שיעורי בית + ציון.
תגובות
הוסף רשומת תגובה