חוף השרון יום ג'
היום בכיתה
1. תנאי מורכב (תרגיל סיכום)
2. המרה מקומית של משתנים:
מ- double ל- int באמצעות המרה מפורשת: int students = (int)num (בהנחה ש- num הוא מטיפוס double)
מ- int ל- double באמצעות המרה 'מרומזת': double result = students (בהנחה ש- student מטיפוס שלם)
3. הטיפוס float ועבודה איתו (כתיבת f בסוף הערך, למשל float f = 1.53f, לא נשתמש כמעט בטיפוס זה)
4. הטיפוס char ועבודה איתו (גרש בודד, למשל 'char ch='y)
5. הטיפוס long (כמו int, למספרים שלמים, רק בעל טווח גדול יותר. משמש לשמירת מספרים שלמים ענקיים, כמו קוד
אורך לכספת, שמירת סכומי כסף עולמיים, שמירת כמות חיידקים בתרבית וכו')
בונוסים:
* כלי שני לשיפור הפרודוקטיביות ולהשגת היעדים שלכם: מדוע כדאי להגדיל את המינון של הפעולות הטובות (בין
היתר: הכנת שיעורי בית, קריאה וכו') כדי להשיג את היעדים שלכם במגמה ובכלל בחיים.
* לקח השבוע: חיפוש בבלוג ובאינטרנט: כאשר אתם נתקלים במשהו שאינכם יודעים, בדקו בבלוג אם קיימת התייחסות
אליו. למשל: עבודה עם winrar או התקנתו במחשבכם. חפשו מידע גם באינטרנט באמצעות מלות חיפוש ממוקדות.
תרגול כיתתי
לקרוא בספר עמ' 81-109 ולעשות לפחות חצי מכמות התרגילים שם.
שיעורי בית ליום ב' בעוד שבוע
השלמת התרגול הכיתתי: השלמת הקריאה בספר וביצוע במחשב של חצי מכמות התרגילים.
הערה: תרגילים המופיעים בטבלה שעליכם להשלים, תוכלו לצלם העמוד, להדפיסו ולמלא הטבלה.
בוחן על שיעורי הבית: בשיעור הבא ייתכן בוחן על כמה תרגילים משיעורי הבית.
1. תנאי מורכב (תרגיל סיכום)
2. המרה מקומית של משתנים:
מ- double ל- int באמצעות המרה מפורשת: int students = (int)num (בהנחה ש- num הוא מטיפוס double)
מ- int ל- double באמצעות המרה 'מרומזת': double result = students (בהנחה ש- student מטיפוס שלם)
3. הטיפוס float ועבודה איתו (כתיבת f בסוף הערך, למשל float f = 1.53f, לא נשתמש כמעט בטיפוס זה)
4. הטיפוס char ועבודה איתו (גרש בודד, למשל 'char ch='y)
5. הטיפוס long (כמו int, למספרים שלמים, רק בעל טווח גדול יותר. משמש לשמירת מספרים שלמים ענקיים, כמו קוד
אורך לכספת, שמירת סכומי כסף עולמיים, שמירת כמות חיידקים בתרבית וכו')
בונוסים:
* כלי שני לשיפור הפרודוקטיביות ולהשגת היעדים שלכם: מדוע כדאי להגדיל את המינון של הפעולות הטובות (בין
היתר: הכנת שיעורי בית, קריאה וכו') כדי להשיג את היעדים שלכם במגמה ובכלל בחיים.
* לקח השבוע: חיפוש בבלוג ובאינטרנט: כאשר אתם נתקלים במשהו שאינכם יודעים, בדקו בבלוג אם קיימת התייחסות
אליו. למשל: עבודה עם winrar או התקנתו במחשבכם. חפשו מידע גם באינטרנט באמצעות מלות חיפוש ממוקדות.
תרגול כיתתי
לקרוא בספר עמ' 81-109 ולעשות לפחות חצי מכמות התרגילים שם.
שיעורי בית ליום ב' בעוד שבוע
השלמת התרגול הכיתתי: השלמת הקריאה בספר וביצוע במחשב של חצי מכמות התרגילים.
הערה: תרגילים המופיעים בטבלה שעליכם להשלים, תוכלו לצלם העמוד, להדפיסו ולמלא הטבלה.
בוחן על שיעורי הבית: בשיעור הבא ייתכן בוחן על כמה תרגילים משיעורי הבית.
תגובות
הוסף רשומת תגובה